ساخت درب اتوماتيک
نوشته شده توسط : آذین در

http://www.maral-group.ir

درب های اتوماتيک در ابتدا بسيار گران قيمت بوده و فقط قشر پولدار جامعه می توانسند آنرا تهيه کنند اما با گذشت چند سال رقابت ميان شرکت های مختلف توليد کننده درب های اتوماتيک مهندسان را به کاهش قيمت درب اتوماتيک وا داشت تا اين نوع درب ها در ميان عموم مردم قرار گيرد.
بنابراين اقدام به ساخت درب هی  الکترومکانيک کردند که از لحاظ قيمت نيز مقرون به صرفه بود.
در ايران درب اتوماتيک پنوماتيک که به صورت صنعتی ساخته ميشد جزء اولين درب هايی است که استفاده شد که از نيروی باد براي باز و بسته کردن در استفاده می نمود و در سال 1387 گسترش بسياری يافت.
با آمدن درب های الکترومکانيک که هم امنيت بسيار بالا و هم قيمت مناسبی دارد درب های اتوماتيک جز کالاهای عمومی قرار گرفتند و از ليست محصولات لوکس خط زده شدند و اکثر ساختمان ها در ايران به درب اتوماتيک مجهز شدند.
درب های اتوماتيک هوشمند بوده و با استفاده از کنترل راه دور باز و بسته می شوند.اين گونه درب ها اين امکان را دارد که بدون اتلاف وقت و با استفاده از ريموت از راه دور باز يا بسته شوند.
هم چنين می توان سرعت باز و بسته شدن درب ها را نيز تنظيم نمود که اين کار با توجه به محل نصب و نوع افرادی که از آن مکان عبور می کنند انجام می گيرد.
درب اتوماتيک انواع گوناگونی دارد مانند: درب اتوماتيک شيشه ای,درب اتوماتيک ريموت ,درب اتوماتيک پارکينگ, درب اتوماتيک کرکره ای, درب کرکره ای و … که هرکدام در موقعيت و مکان های خاص خود بکار برده می شوند.
کاربرد دربهای اتوماتيک متفاوت است که با توجه با نياز مشتريان تعيین می شود مانند: موارد امنيتی مانند سازمان ها ,نهادهای دولتی, مراکز نظلامی, مراکز بهداشتی, آزمايشگاه ها ,هتل ها و فروشگاه های مختلف.
آذين در ارائه دهنده معتبر ترين برندهای اروپايی با بهترين کيفيت و بهترين قيمت با 2 سال گارانتی بی قيد و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش و سرويس هايی دوره ای هر 4 ماه يک بار می باشد.
آذين در ساخت ، نصب و تعمير انواع درب اتوماتيک,درب اتوماتيک شيشه ای,تعمير درب اتوماتيک,ساخت درب اتوماتيک,درب اتوماتيک ريموت ,درب پارکينگ,درب اتوماتيک پارکينگ,درب برقی,دربهای اتوماتيک,درب اتوماتيک کرکره ای,کرکره برقی, کرکره برقی اتوماتيک,درب کرکره ای,درب کرکره ای پارکينگ,درب پارکينگ کرکره ای,درب ريموت,کرکره بارزانته,کرکره اتوماتيک با قطعات معتبر با بالاترين کيفيت ممکن و مناسب ترين قيمت.





:: موضوعات مرتبط: ساخت درب اتوماتيک , ,
:: برچسب‌ها: درب اتوماتيک,درب اتوماتيک شيشه ای,تعمير درب اتوماتيک,ساخت درب اتوماتيک,درب اتوماتيک ريموت ,درب پارکينگ,درب اتوماتيک پارکينگ,قيمت درب اتوماتيک,درب برقی,درب اتوماتيک شيشه ای,دربهای اتوماتيک,درب اتوماتيک کرکره ای,کرکره برقی, کرکره برقی اتوماتيک,درب کرکره ای,درب کرکره ای پارکينگ,درب پارکينگ کرکره ای,درب ريموت,کرکره بارزانته,جک پارکينگی,کرکره اتوماتيک ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: